㋡♥ شکلک ها وتصاویرمتحرک ♥㋡

برای همه شکلک دوستا...تقدیم به مانلی عزیز

㋡♥ شکلک ها وتصاویرمتحرک ♥㋡

برای همه شکلک دوستا...تقدیم به مانلی عزیز

آبجی مانلی

آبجی عسلم...نگین جووووووووووووونم...اینو خودم واست درست کردم گلی...

امیدوارم ازش خوشت بیاد

نظرات 13 + ارسال نظر
لایق باشم دوست جدید شما چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.hejabfatemi.com/

2.345678993091.94658994199 سلام
از وب زیبایت دیدن کردم عنوان خوبی برایش انتخاب کرده ای همین عنوان باعث جلب توجه ام در لیست وب های بروز شده بود و مرا به وب شمـــــــا کشاند امیدوارم موفـــــــق باشی و اما . . . ـ

برای شما نرم افزاری دارم فوق العاده

در این نرم افزار فوق العاده
شما تنها با 5 هزار تومان
صاحب یک تلویزیون آنلاین میشوید
بدون نیاز به کارت TV و آنتن
میتوانید تمام شبکه های تلویزیونی شامل
شبکه یک
شبکه دو
شبکه 3
شبکه چهار
شبکه تهران
شبکه خبر
شبکه آموزش
شبکه قرآن
و تمامی شبکه های استانی شامل
شبکه اترک (خراسان شمالی)
شبکه اشراق(زنجان)
شبکه اصفهان
شبکه آذربایجان غربی
شبکه آفتاب(مرکزی)
شبکه باران(گیلان)
شبکه خراسان رضوی
شبکه خوزستان
شبکه سبلان(اردبیل)
شبکه سهند(تبریز)
شبکه سینا(همدان)
شبکه طبرستان(ساری)
شبکه فارس(شیراز)
شبکه هامون(زاهدان)
و شبکه های بین المللی شامل:
شبکه جام جم1
شبکه جام جم2
شبکه جام جم3
شبکهPRESS TV
شبکه سحر1
شبکه سحر2
و همچنین پخش مستقیم از حرم ائمه معصوم شامل:
حرم امیر المومنین علی (ع) نجف اشرف
حرم امام حسین (ع) کربلا
حرمین کاظمین
حرم امام رضا (ع) {روشه منوره-صحن جمهوری و صحن انقلاب }
حرم حضریت عباس (ع) کربلا
و تمامی فرکانس های موج های رادیوئی شامل:
رادیو سراسری
رادیو فرهنگ
رادیو ورزش
رادیو جوان
رادیو پیام
رادیو قرآن
رادیو تهران
رادیو سلامت
رادیو گفتگو
رادیو معرف
رادیو تجارت
رادیو آوا
رادیو گلها
رادیو مردم
رادیو درویش
را به صورت آنلاین از طریق خطوط اینترنت
و بدون نیاز به کارت TV و آنتن
با کیفیت دیجیتال (بدون نویز و برفک)
مشاهد بفرمائید
قیمت این نرم افزار استثنائی و منحصر بفرد ما
فقط و فقط 5 هزار تومان است
همینک با 5000 تومان صاحب یک تلویزیون کامل و پیشرفته در
کامپیوتر شخصیتان شوید
این نرم افزار به صورت آنلاین در تمام ایران و جهان کاربرد دارد
و دارای قابلیت تمام صفحه و کوچک نمائی میباشد

جهت خرید به وبم بیائید
منتظر قدومتان هستم

نگین پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ

الهی قربونت برم مرسی آبجی من نمیدونی چه ذوقی کردم اینو دیدم ...
اگه بگم اشک تو چشام جمع شد باور میکنی ؟
من خیلی احساساتیم
نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم ولی یه دنیا ممنونم ازت ...
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی ذوق دارم
چه جوری این همه محبتتو جبران کنم آبجیم

نگینツ پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

فدات شم من ببخشید دیر اومدم ... کلا تو وبلاگ مانلیم نرفتم بعده آپم عشخم

فک نکنم عشق باشه ... نمیدونم چرا ولی مثه عشق نیست

نگین پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

چرا نمیتونی عضو ش عزیزم ؟
چه پیغامی میده ؟
کوکیهاتو هیتوریهاتو پاک کن اولش
اگه بازم نتونستی خواستی بگو من عضو شم بعد بهت میگم خودت پستو عوض کن

نگین پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ

خیلی خوشحالم ...

نگین پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ق.ظ

نگین پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

آبجی قربونت بشه
خودم عضوت میکنم

نگین پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

عضوت کردم آبجی .تو صندوق پستی بلاگ اسکایت پسورد و نامه کاربریتو میذارم

نگینツ جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ق.ظ

قربونت برم اشتباه تو سایت پیغام میذاری
باید هر چیزی رو تو انجمنه مخصوصش بذاری.
مثلا معرفیت رو تو قسمته معرفی بذاری
پیغاماتو تو پروفایله هرکس بذاری
حالا بعد یادم بنداز یادت بدم
قبلی ها رو به آبجی سایتم که یکی از مدیرای گفتم درست کنه
عیب نداره ناراحت نشی ها
بعد بهت میگم چه جوریه

negin جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ق.ظ

نگین جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

عزیزم گفتم شاید دو تا نظر بالاییمو بخونی ناراحت شی.واسه همین بهت میگم غصه نخوریا هر کدوم از ارسالاتو منتقل کردن به انجمن مربوطش
بعد بهت میگم چه جوریه
راستی فک کنم اون حقیقتی و که میگی تو شناسنامه ی وبلاگته بدونم فک کنم سنته مگه نه؟

الهام یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ http://20starnet.blogfa.com/

♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥  ★
*      *   بدوبیا★     ★  ♡  *
   ★           ☆اپم 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★اپم   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★اپم  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥  ★
*      *   بدوبیا★     ★  ♡  *
   ★           ☆اپم 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★اپم   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★اپم  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥  ★_??_?? سلام!عزیزم آپم!
_??___?? آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم
____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____@ ____@ __?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم
زود بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

bwid چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ

عکس های عاشقونه بیاورید عشقه من[:S004:]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد