㋡♥ شکلک ها وتصاویرمتحرک ♥㋡

برای همه شکلک دوستا...تقدیم به مانلی عزیز

㋡♥ شکلک ها وتصاویرمتحرک ♥㋡

برای همه شکلک دوستا...تقدیم به مانلی عزیز

لاینر های سری جدید

                           Multi Colored Splash

                       

                           castlecastle

                                       
                       
                                   
         
              



ChristmasChristmas




          




      


نظرات 2 + ارسال نظر
ali چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.shoorideh88.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری شکلکهای زیبا گذاشتی سعی میکنم از اونها استفاده کنم به ما هم سری بزن خوشحال میشم بای

الهه پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ http://elahek.blogfa.com

سلام آنیتا!

اتفاقا این چند روز میخواستم بهت پیام بدم و عذر خواهی کنم!

میدونم اشتباه کردم! آخه اون موقع یهو خیلی ناراحت شدم!



ببخشیدددد!!!!

مرسیییییییییی عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!

چه قدر مهربونی تو!

به خدا راس میگممممممممممممممممممم!



من یه تغییراتی توی وبم قرار دادم!

مترجم گذاشتم که همه بتونن چیزامو بخونن ! البته اصلا کیفیت نداره!

ولی بد نیست! از بابت موسیقی تو وبم هم خیلی اعصابم خورده! نمیتونم آهنگ آپلود کنممم!

راستی!

آره من امروز خیلی حالم بد بود! حالت تهوع داشتم!
نمیتونستم تکون بخورم وگرنه گلاب به روتون میشدم!

راستش رو بخوای رودل کرده بودممم!



دوستت دارم!

الهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد