㋡♥ شکلک ها وتصاویرمتحرک ♥㋡

برای همه شکلک دوستا...تقدیم به مانلی عزیز

㋡♥ شکلک ها وتصاویرمتحرک ♥㋡

برای همه شکلک دوستا...تقدیم به مانلی عزیز

یه چیز مهم و جالب

بچه ها لابد مستطیل پایین وبلاگ رودیدید.اگه خودتونو مایل دونستید،و اگه حسابی از وبلاگ

من راضی بودید،میتونید روری همون مستطیله کلیک کنید تا به وبلاگ بنده ی حقیر امتیاز بدید.

اونوقت خیلی خوشحال میشمتازه اگر هم لینکتون نکرده باشم،لینکتون میکنم و اگر هم کرده باشم،هر عکسی رو که درخواست کردید توی وبلاگ میذارم.چطوره؟؟

اگه موافقین کلیک کنید.

و تنها خواهشی که از شما دارم اینه که.....اگه از ته قلبتون واقعا راضی هستید، تنبلی نکنید

و روی مستطیل کلیک کنید.اگه نکنید پس کم لطفید....

البته این خواهش من اصلا زوری نیستا!!!

فقط یه حس رقابته که منو وادار کرد که این قضیه رو به شما بگم.

اگر هم امتیاز منو تا الآن،یعنی22بهمن میخواید،امتیازم۷۶ هستش

اگه کلیک کنید،هزار بار ممنون میشم.

دوستون دارم...کلیک کردن یادتون نره

نظرات 3 + ارسال نظر
رئیس انجمن چرندگویان! یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.charandoparands.mihanblog.com

سلام..

هوراااااااااااااا من رای دادم..

الهام یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ http://20starnet.blogfa.com/

سلام خوبی
مرسی لینک کردی منم لینکت کردم

مانلی(نگین) یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

من که امتیاز دادم به آبجیم
کلی تو اون وبه دیگت که آدرشو تازه داده بودی نظر دادم ولی فک کنم نرسید آخه یهو قاطی کردش
خب عیب نداره !‌
منم یه وبلاگ قدیمی دارم که خیلی دوسش داشتم ولی از اونجایی که اون وبلاگو همه از میلاد گرفته تا داداشم !‌دارن تو اون نمیتونم حرفای واقعی دلمو بزنم ... یعنی مشکلی نداره ولی خب روم نمیشه !‌اگه نه داداشمم از قضیه میلاد خبر داشت
فقط اونجا یه وقت نظر گذاشتی آدرس بلاگتو نذاریااا ...آخه اگه دوسته مشترک پیدا کنیم دوستام میتونن از وبلاگت وبلاگه خصوصیمو در بیارن
دوووووووست دارم ...
آبجیییی گلم شما دومی آبجی من هستی
یک آبجی مینو هم دارم .... تو ور هم مثه اون دوست دارم . البته مینو ۱۶ سالشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد