㋡♥ شکلک ها وتصاویرمتحرک ♥㋡

برای همه شکلک دوستا...تقدیم به مانلی عزیز

㋡♥ شکلک ها وتصاویرمتحرک ♥㋡

برای همه شکلک دوستا...تقدیم به مانلی عزیز

یدونه کتاب متحرک

                                                  سلام!!                              

        سلام بچه ها اصلا حال وحوصله ندارم!!میدونیدچرا؟؟واقعامیخواید

     توضیح بدم؟؟به درد دلم گوش میدید؟؟من و دوستم توی یه سایت

     وبلاگی روباهمکاری ایجادکردیم که جفتمون بتونیم توش بنویسیم.

     یه دفعه دیدیم یک ناشناس پسوردمارو تغییرمیده!!خلاصه بعدازچند

     تعقیب وگریزبالاخره رمز رودرست کردیم.آخرش به شوخی به

     دوستم گفتم من رمز روعوض میکردم واون باورش شدوبه من گفت

     بی معرفتم وگوشی رو قطع کرد!!به نظرتونن کارش درست بود؟؟

      این هم تصویر.

                                   

 یکی بیشترپیدانکردم!!

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه (همون دوستش که بهش گفته بی معرف جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://elahek.blogfa.com

همدم یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ

الهی بمیری الهه! شوخخخخخیییییی کردم

دیگه زرنگی سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

مائده یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:55 ق.ظ http://MAEDEH79A.BLOGFA.COM

وب جالب و زیبایی داری... ب وب منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد